Klachten

Wanneer je een klacht hebt over Vangnet Zorggroep of een van onze medewerkers, neem in eerste instantie dan contact op via het onderstaande formulier. Onze klachtenfunctionaris maakt vervolgens een afspraak om de klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen. Als je niet tevreden bent met de uitkomst van het gesprek, kun je je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.

Een medewerker van het onafhankelijke Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kan je kijken op hun website 

 

 

De Geschillencommissie

Je kan ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt het geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat zowel jij als wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kan je kijken op de website

Klachtenreglement 

U kunt ons klachtenreglement opvragen door een mail sturen naar: m,wevers@vangnetzorg.nl. In dit document kunt u ook vernemen welke vertrouwenspersonen voor personeel en cliënten zijn geborgd.